Adresas internete | https://www.eavalyne.lt |
Informacija apie įmonę
Įmonės pavadinimas: | eobuwie.pl S.A. |
Įmonės kodas: | 970569861 |
PVM kodas: | LT100010657010 |
Adresas: | Nowy Kisielin – Nowa 9, 66-002 Zielona Góra, Polska |
- pasidalink patirtimi apie eavalyne.lt!
Geriausi kainų pasiūlymai
Kaina24.lt - internetinės prekybos portalas. Čia rasite informaciją apie daugiau kaip 700 parduotuvių bei 10 000 000 prekių. Ieškokite įvairiausių prekių, vertinkite jas, lyginkite skirtingų pardavėjų kainas, raskite pigiau ir sutaupykite!
Jonas
2023-08-30 14:32:16
Pirkau "North Face" vaikiškas basutes, 57 Eur. Po poros užsidėjimų atiklijavo užsegimas. Garantinis pripažino skundą pagrįstu, nurodė kur reikia grąžinti, žadėjo pinigus grąžinti per 14 d. Jau praėjo virš mėnesio, niekas negrąžino nei pinigų nei atsiliepia į laiškus. Skambinant telefonu kasdien džiugiu balsu pasako, kad šiandien klientų aptarnavimo centras nedirba...
donce v.
2023-08-09 14:54:56
Siaubinga patirtis, naujienlaiskio kodas neveikia, jau savaite laiko nesugeba pakoreguoti uzsakymo, kad pritaikytu nuolaidos koda. Darbuotoju veiksmai nesuderinti, nesupranta kas vyksta su situacija, bendros valdymo sistemos matomai irgi neturi. Rinkites kita parduotuve.
Mantas M.
2023-08-08 09:54:48
Pries du mėn. šeimai užsisakėm batus, kad butu vasarai.. vasara baigias, nei batu nei pinigu. Neisisunte batu, susisiekt telefonu nepavyksta, email atrasineja kas 1.5sav, ir kas antra kart trukt uz vadziu vel is pradziu.. nes sauna toki:
Laba diena,
Gerb. Kliente,
Labai atsiprašome už delsimą su atsakymu, dėl didelio užklausų kiekio atsakymo laikas prailgėjo. Jeigu Jūsų klausimas yra dar aktualus, maloniai prašome susisiekti su mumis pakartotinai.
Gražios dienos.
Вадим Т.
2023-07-31 10:58:01
Labai nemalonūs aptarnavimas telefonų kai kilo klausimas dėl gražinimo. Grubios ir ne taktiškos darbuotojas.
Indrė Z.
2023-07-20 09:12:18
Visiška betvarkė.. Susisiekimas neįmanomas, nes aptarnavimo centras nedirba.. Brokuita prekė grąžinta, bet pinigų atgauti nepavyksta.. Į el. laiškus taip pat neatsako..
Giedrius S.
2023-07-18 23:33:51
žiūriu čia ne aš vienas negaunu prekių, o susisiekti neįmanoma, nors ir rašiau jiems kelis kartus jokio atsakymo
Lilija J.
2023-07-06 17:39:39
Pinigai sumokėti,bet batų taip ir negavau ir niekas nesiteikia atrašyti !!!
Erika J.
2023-07-02 19:16:37
Prieš mėnesį užsakiau rankinę, tačiau prekė manęs taip ir nepasiekė. Mėginau susisiekti skambučiais bei elektroniniu paštu, kreipiausi į vartotojų teises. Galiausiai susisiekus po poros dienų buvau informuota apie pinigų gražinimą. Praėjo mėnuo, tačiau pinigų ir siuntinio NEGAVAU! Gėda, jog neišvystyta infrastruktūra ir prasta komunikacija verčia nusivilti. Nerekomenduoju!
Armandas S.
2023-06-09 15:22:56
Siunta atkeliavo greitai, batai suplyšo per antrą užsidėjimą.
Viktorija M.
2023-06-07 10:45:33
Pirkau lagaminą, kadangi leido pasirinkti paštomatą, tokį siuntimo būda ir pasirinkau tikėdamasi kad lagaminas kažkaip tilps. Pasibaigus siuntimo terminui susisiekiau su DPD ir informavo kad siunta išsiųsta atgal siuntėjui nes netilpo į paštomatą. Komunikacijos visiškai jokios dėl to. Paskutinę dieną prieš kelionę likau be lagamino
Sau L.
2023-05-17 10:35:17
1. Užsisakiai basutes su pristatymu per 1-3 d.d. į DPD paštomatą.
2. Gauni po savaitės laišką, jog reikia nurodyti adresą, tik neparašyta nei kam nurodyti, nei kur.
3. Atsakai į laišką ir nurodai pakartotinai adresą.
4. Dar po savaitės anuliuojama siunta. Jokios informacijos apie pinigų grąžinimą.
Dalia M.
2023-03-17 10:16:09
Užsisakiau du lagaminus. Vieną Burgundy, kitą tamsų silver. Burgundy kainavo 210 €. Tamsus silver 289,95 €. Viso mokėjau 499,95€. Bet pristatė du Burgundy lagaminus! Grąžinau Burgundy tikėdamasi, kad grąžins pinigus kaip už nepristatytą tamsų silver 289,95 €. Bet grąžino 210 €.!!!
Absoliučiai nekompetetingi, labai esu nusivylusi ir jaučiuosi apgauta. Nepirkite tautiečiai nieko ten! Turim Lietuvoj tiek nuostabių e.parduotuvių!
Milda U.
2023-02-24 09:25:59
Pirkau basutes ir laisvalaikio batus.Basutes kreivai pasiutos o laisvalaikio batu raisteliai nutruke ir suristi siulu :D neigiamu komentaru administracija nepatvirtina.
Apgailetina patirtis
Simona B.
2023-01-20 07:48:20
Įmonė reklamuojanti nemokamą grąžinimą yra nerealiai apsunkinus savo grąžinimo procecūrą ir labai atsilieka nuo kitų el. Parduotuvių. Grąžinimo formos popierinės (tvarumo 0). Norint pateikti skundą, taip pat reikia užpildyti popierinę formą, nes elektroninė forma pateikiama neredaguojamh formatu.
Susitarus dėl dalinio grąžinimo už nekokybišką prekę (procentais) buvo grąžinta 'nuapvalinta' suma pardavėjo naudai. Prekė kainavo virš 100€, buvo sutarta 15% grąžinimas - grąžinta buvo 15€. Tie centai daug nepakeis, bet akivaizdžiai viskas vyksta ne pagal tvarkingas procedūras.
MD
2023-01-19 10:26:59
Gailiuosi, kad nepaskaičiau atsiliepimų prieš užsisakydama iš šių apgavikų.
Už batus sumokėjau pirkimo metu, gavau e-laišką, jog bus pristatyti per 1-3 darbo dienas. Po dviejų savačių, nesulaukusi jokios informacijos, parašiau jiems - buvo pasakyta, kad laukia atsakymo iš sandėlio. Tris kartus iš eilės tas pats atsakymas ir jokios informacijos. Paprašius pinigų grąžinimo - atsakymas, kad perduos grąžinimo skyriui ir vėl jokios informacijos, jokios siuntos ir jokio pinigų grąžinimo. Siuntų pristatymo paslapyje, įvedus gautą siuntos sekimo kodą, matosi, kad siunta net nėra išsiųsta.
Venkite šios apgavikų įmonės!
Marius P.
2022-12-19 18:09:39
Ačiū už atšauktą užsakymą be priežasties ir sugadintą Kalėdinę nuotaiką
JOnas
2022-12-19 11:45:55
Nusipirkau tokius batus "Bagheera Žygio batai Creed 86431-19 C0100 Black", bet po dviejų mėnesių neintensyvaus avėjimo atsiklijavo vieno padas. Parašiau tokį atsiliepimą po prekę jų puslapyje ir po minutės jie ištrynė visą mano paskyrą! Aišku, komentaras irgi neatsirado. Vnž geriau ten nepirkite.
Artur .
2022-09-12 14:35:48
Batai atėjo 6 darbo diena vėliausiai kiek rašo aprašyme, atrodo kaip tiesiai iš gamintojo, kaip bus po kažkiek laiko nešiojimo sunku pasakyti. Iš privalumu... 30 procentu nuolaida, nemokamas pristatymas tiesiai i rankas.
Vilma S.
2022-08-31 19:45:14
Nesilaiko pristatymo terminų, įžuliai po daug kartų meluoja konsultantai, problemų spręsti arba nenori arba nemoka.NEPATIKIMI
Užsakiau vaikui batus rugpjūčio 23 d. Reikalingi rugsėjo 1d. eavalyne.lt savo puslapyje teigia, kad prtistato per 2-4 darbo dienas. Tai rugpjūčio 29 d, po 4 d.d. paskambinau paklausti kur mano batai. Sako, kad šiandien tikrai išsiųs. Nu ok. Laukiu. DPD paskyroje matau, kad suformuotas lipdukas, bet siunta neatiduota dpd kurjeriui. Ir taip siunta kabo dar dvi dienas. Rugpjūčio 31 d. skambinu paklausti, tai kur batai? Man sako, kad šiandien išsiuntė. Sakau, kad 29d jau sakėt, kad išsiuntėt. Jie man sako, kad negali būti. Sakau, kad gali. Sako, kad perklausys pokalbį. Neva perklauso ir sako, nu kad mes jums nieko nežadėjom ir jūs ne taip išgirdot. Ok. Sakau, ok, tai KADA IŠSIŲSIT? SAko, kad jau išsiųsta šiandien, rugpjūčio 31. Sakau, tai kad DPD rodo, kad neišsiuntėt. Sako, kad pas DPD duomenys vėluo. Skambinu į DPD ir klausiu ar pas juos duomenys vėluoja. Jie sako, kad neveluoja, o minėta siunta vis dar neperduota kurjeriui. Ir štai....rugpjūčio 31d. vakaras. nuo užsakymo praėjo 7 darbo dienos, o siuntos nėra. Jei pasitikėčiau eavalynė.lt mano vaikas eitu į rugsėjo 1 basas.
Sonata L.
2022-07-26 21:16:05
perku visai seimai daznai puiki parduotuve.ne karto nenuvyle nei kokybe ,nei aptarnavimu
Karina D.
2022-05-10 11:05:35
Uzsakyma anuliavo, nes paaiskejo kad ant prekes rado broka. O pinigus negrazina. NEREKOMENDUOJU!!
Gintarė J.
2022-04-28 16:31:54
Aptarnavimas apgailėtinas. Padariau užsakymą, prekių negavau, atsiuntė laišką, kad grąžinimo skyriuje gauta mano siunta, nors grąžinimo nedariau ir prekių net negavau.
Tadas M.
2022-03-14 20:36:01
Lenkiška parduotuvė. Avalynės kokybė nebloga, kainos panašios kaip ir visur. Prekės keliauja ilgiau, nei perkant iš lietuviškos parduotuvės, bet atkeliauja. Viena pora netiko, tai teko grąžinti. Čia prasideda didžiausia problema su Eavalyne.lt - prekių grąžinimo procesas yra be galo ilgas. Nuo išsiuntimo atgal iki pinigų atgavimo gali praeiti 3 savaitės, ko kitur nesu matęs. Labai ilgai krapštosi. Plius nekeičia avalynės kitu dydžiu, tik grąžina pinigus ir siūlo pirkti iš naujo. Antrą kart nepirkčiau, geriau tos pačios prekės paieškoti Lietuvoje.
Edita D.
2022-02-15 11:54:49
Labai nerimtai ir atsainiai žiūri ne tik į klientą, bet ir į susidariusias problemas. Pateikiama klaidinga informacija su pristatymo terminais, galiausiai prekės visai neatsiunčia. Teiraujantis informacijos apie anuliuotą užsakymą, nesusitaria tarpusavy ką meluoja, nes el. paštu rašo vienas priežastis, dėl ko prekės pristatyti negali, telefonu pasakoją kitą istoriją. Tikrai daugiau niekad nepirksiu iš šios parduotuvės.
Ieva S.
2022-01-13 09:59:48
Kaip gaila, kad prieš užsisakant prekę nepaskaičiau atsiliepimų apie šią šaraškinų kontorą. Prekės negavau, pinigai iki šiol nėra grąžinti, vis žada, tačiau negrąžina. Jei norit neprarasti savo pinigų tai nepirkit iš čia.
Olga V.
2021-12-23 09:47:46
NERIMTA KONTORA. su grazinimu nesusitvarko, net nezino kaip pagal LR istatyma turetu buti. susirasinejimas vyksta, apie nieka. visa menesi prase palaukti. o paskui paaiskejo, kad siunta su brokuotom prekem dingo... ir as veluoju uzpildyti dokumenta... nors, kas savaite rasydavau ir klausdavau kada bus spredimas.... pinigu uz grazintas poras menesi neatgaunu 213euru. kaip zmogui jaustis po tokiu apsipirkimu.... bendra suma krepselio buvo 318euru.
NERIMTA KONTORA. marella pirstines buvo brokuotos, 2 dienas atnesiojau....
Rykliukas R.
2021-12-11 15:09:20
Turėtų būti įvertinimas 0, net ne 1. Užsisakiau nn batų porų ir galėjau pasilikti tik vieną porą. Visi kiti batai brokuoti. Vienų brokai pasimatė iš karto, galėjau grąžinti, o kitus nešiojau ir vargau. Parašiau skundą, tai jį atmetė. Pasirodo, kad jie turi savo asmeninį "ekspertą" Lenkijoje, nes yra baisios lenkų parduotuvės eobuwie.pl atstovai. Labai žemas jų reitingas Lenkijoje. Ir šiaip, pagal laiką kada gavau atsakymą, pagrįstai manau, kad jie jokiems ekspertams net nesiuntė tų batų. Tad tas "ekspertas" Lenkijoje gali būti fiktyvus. Norint su jais kovoti ir laimėti, reikia daug kantrybės ir kreiptis į Europos Vartotojų gynimo centrą, nes mūsų VVTAT nieko negali padaryti. Todėl jie galimai ir prekiauja broku ir didelis klausimas ar originalais. Aplenkite juos didžiuliu lanku, nes pasigailėsite
Jolka P.
2021-11-29 15:08:11
Užsakėme batus, kurie neatvyko. Prekių laukėme savaitę, ir galiausia buvo teigta, kad ji grąžinta. Nors negavome jokio pranešimo prekes atsiimti. Galiausia pasiūlė 10proc kuponą prekėms, kurio taip pat negalėjome pasinaudoti. Po begalės susirašinėjimų ir tikrinimų atrašė, kad visgi tik vienai prekei gausime nuolaidą.
Petras
2021-11-18 16:39:41
Užsisakėme batus ir siuntai atvykus į paštomatą, siunta dėl neaiškių priežasčių buvo grąžinta atgal pas siuntėją. Susisiekėme su aptarnavimu. Aptarnavimas absoliučiai buvo nesuinteresuotas išaiškinti situacijos. Nebuvo suteikta galimybė siuntą iš naujo pristatyti į namus. Eavalyne.lt - apgailėtina!
Edgaras
2021-11-18 09:36:09
Tragedija tiek prekių kokybė, tiek aptarnavimas.
+ pristatymas
+ kainos
Bet gerai patirčiai to neužtenka lenkiukai