Įvertinimas: 3.9/5 (vertinimų: 4)
Bendras įvertinimas
Pristatymas
Aptarnavimas
Atsiliepimai, skundai, komentarai
Parašyk atsiliepimą

- pasidalink patirtimi apie Technoringas.lt!

Giedrius Ambraziejus

Giedrius Ambraziejus

2019-09-10 00:29:13

Sveiki, čia rašo Giedrius, "Technoringas.lt" savininkas. Norėčiau patikslinti keletą detalių dėl gerbiamos Ugnės komentaro:
Kai paaiškėjo kad telefonas brokuotas (pirmas brokuotas Iphone per mūsų pardavėjų karjerą), pirkėjas (panelės Ugnės draugas), perdavė telefoną man, kad grąžinčiau tiekėjui taisymui ar pakeitimui. Buvo aiškiai pasakyta, kad laukti teks savaitę ar daugiau, nes turiu perduoti tiekėjui ir kad aš išvykstu ir nebūsiu pasiekiamas telefonu. Kai tiekėjas grąžino pataisytą telefoną iš iDeal, jam buvo pakeista kamera. Telefoną grąžinau pirkėjui. Po kelių dienų vėl "išlindo" problemos, ir su pirkėju sutarėme, kad jie patys nuneš į iDeal, kur jiems telefoną pakeitė visiškai nauju kitu. Taigi, gerbiamos Ugnės komentaras tikrai nėra tikslus. Aišku, laiko užtruko, ir dėl to atsiprašome.
Mes visada atsakome į skambučius ar el.laiškus, nebent būname išvykę, bet ir tada stengiamės atsiliepti ar atrašyti. Net vakarais ir savaitgaliais, kai nedirbame. Jei išvykstame, tai tik išsiuntę visus užsakymus, arba paliekame atsakingą žmogų (tada išjungiame reklamą ir užsakymų tiesiog negauname).
Dėl kitų komentarų:
Gavę užsakymą ir apmokėjimą tikrai nesiuntinėjame klientams laiškų apie kiekvieną padarytą žingsnį. Dažniausiai klientui per sistemą išsiunčiame automatinį laišką ("Laukiama apmokėjimo", "Apmokėjimas gautas", "Pristatomas" ir t.t.). Prekes pristatome per nurodytą skyrelyje "Kaip pirkti" (https://technoringas.lt/pirkimo-salygos) terminą, t.y. 5 darbo dienas + 2 d.d jei perkama lizingu (dažniausiai pristatome per 2-3 d.d.). Jei prekės nėra pas tiekėją, tariamės su klientu individualiai - arba sutinka palaukti, arba grąžiname pinigus. Žinoma, kartais pasitaiko suvėluoti su pristatymu, kai pažadame pasikalbėjus telefonu pristatyti, o tiekėjas pavėluoja mums pristatyti, arba fiziškai nespėjame supakuoti ir išsiųsti, nes esame maži, ir neturime dešimčių žmonių, kaip didieji prekybininkai. O dėl atsiskaitymo į asmeninę sąskaitą (ne firmos), tai pasitikėjimo reikalas. Dirbame su individualiom veiklom, ir kitaip neišeina. Nieko nesame apgavę. Ir paskutinis dalykas: mes ne PVM mokėtojai, todėl būtų malonu, kad žmonės to neklaustų, nes viskas aprašyta "Kaip pirkti". Prirašiau čia daug, bet gal bus aiškiau, kaip viskas vyksta. Iki malonaus!

Ar naudingas atsiliepimas?
30
Ugnė Žagrekalytė

Ugnė Žagrekalytė

2019-08-06 11:08:03

Sveiki, palieku šį komentarą, kad ir kiti žinotų. Užsisakiau iPhone XS max iš šitos parduotuvės. Laukiau 5 darbo dienas. Gauta prekė buvo brokuota. Galinė telefono kamera buvo sugadinta. Telefonas buvo gražintas taisymui. Giedrius Ambraziejus daug kartų net neatsiliepdavo į skambučius, o jei atsiliepdavo nieko išsamaus nepasakydavo nebent tiek, kad praneš kitą dieną sms žinute ar skambučiu apie įrenginį. Nei žinutės, nei skambučio nesulaukem, turėjom patys lyst ir aiškintis (jokio pakaitinio telefono irgi nebuvo įduota). “Pataisytą” prekę gavome po 8 dienų, kuri vėl buvo pažeista. Problemos su filmavimo funkcija. Šį kartą net nebesiuntem G. Ambraziejui, patys ejome į iDeal, kad nebetektų laukti amžinybės nežinioj. Po atliktos diagnostikos telefonas buvo visiškai pakeistas į analogišką įrenginį. Trumpiau tariant, atsakomybės pas šį žmogų nėra, nors turėtų, bent dėl gero parduotuvės vardo. Daugiau nerizikuosiu pirkt iš Technoringo.

Ar naudingas atsiliepimas?
00
Marius Saulenas

Marius Saulenas

2019-07-22 00:58:12

Svetainė neaiški, nežinai ar gausi prekę, bet visada galima skambinti nurodytu numeriu, viską paaiškina. Gauta prekė kokybiška, originali su gamintojo garantija, viskas puiku. Tik galėtų atsiųsti pranešimus apie patvirtintą apmokėjimą ir nedėti prekių į svetainę kurių nėra ir reikia laukti pora savaičių.

Ar naudingas atsiliepimas?
00
Renatas Danielius

Renatas Danielius

2018-11-19 21:24:30

Man geras įspūdis : penktadienį ryte pervedžiau pinigus, o pirmadienį 10 val "DPD" kurjeris pristatė. Patarčiau nevengti kontakto telefononu su pačiu Giedrium. Be to mokėjimo paskirtyje be gauto mokėjimo kodo dar parašiau (aiškumo dėlei) pilną modelio pavadinimą. O asmenine sąskaita, nes kaip supratau tai registruota kaip individuali veikla...
Renatas

Ar naudingas atsiliepimas?
40
Mindaugas Jokubaitis

Mindaugas Jokubaitis

2018-06-21 16:52:24

Pritariu Monikos komentarui, kad informacijos pervedus pinigus tikrai trūksta. Na ka būtu galima padaryti tai nebent prisiregistruoti pačiame puslapyje prieš perkant ir tada nurodoma, kad užsakymo statusa rodys kada užsisakysite prekę. Pats iš Technoringo pirkau Samsung S8 telefona, kadangi suviliojo kaina. Telefonas vėlavo, tai jei žadat pirkti prieš paskutine diena tai labai maža tikimybė, kad ir gausit laiku, nes man vėlavo 4-5 darbo dienas. Šiaip pati prekė atvažiavo tikrai tvarkinga, viskas supakuota kaip ir turi būti, niekas neatidarinėta, nepraplėšta, telefonas tikrai originalus, šalia pirkimo dokumentas (garantinis) nurodantis kiek buvo mokėta už telefona. Kas netenkino tai kaip ir minėjau šiek tiek vėluojantys užsakymai ir komunikacijos trūkumas dėl užsakymo statuso ir tikslios pristatymo datos. Reziume galėčiau pasakyti, kad likau patenkintas šia el. parduotuve, kainos gana patrauklios, o pačios prekės naujos, kokybiškos.

Ar naudingas atsiliepimas?
81
Monika Radzeviciute

Monika Radzeviciute

2018-05-13 17:29:30

Norėčiau palikti komentarą apie patirtį, perkant iš šios internetinės parduotuvės vien dėl to, kad man tokių komentarų labai trūko prieš perkant ir buvo baisoka užsisakinėti. Pirmiausia sakysiu pliusus: kainos tikrai labai patrauklios, ženkliai mažesnės, nei kitur; malonus bendravimas susisiekus nurodytu telefonu. Minusai: mokėti reikia atskiru pavedimu į asmeninę žmogaus sąskaitą, nes užsakymo metu nėra nukreipiama iškart į ebanką (didelę pinigų sumą baisoka taip tiesiog kažkam pervesti); padarius pavedimą negauni jokio grįžtamojo ryšio iki tos dienos, kai kurjeris parašo, kad pristatys prekę (kitaip tariant - pervedei pinigus į kažkieno asmeninę sąskaitą ir lauki pats nežinai ko iki tos dienos, kai atveš). Kadangi negavau jokios info, kai atlikau mokėjimą, skambinau nurodytu numeriu ir klausiau, kada gausiu prekę. Pradžioje pasakė konkrečią dieną, bet visgi tą dieną neatvežė, vėl skambinau klausti ir galiausiai atvežė 2 dienomis vėliau. Užsakinėjau iphone 8 gold, dėžutė tikrai atrodė niekada anksčiau neatidaryta (įvyniota į plastiką, kaip apple supakuoja), apsauginės plėvelės nuo telefono nebuvo nuplėštos, tačiau pats telefonas buvo su labai neryškiu pažeidimu - mažu įskilimu pačiame kampe (jo beveik nesimato, tačiau vis tiek nemalonu gauti naują, tačiau pažeistą daiktą). Dėl šito pati eparduotuvė greičiausiai nekalta, nes jei niekas anksčiau nebuvo atidaręs dėžutės, tai negalėjo žinoti, kad yra pažeidimas. Nesikreipiau dėl to į eparduotuvę, nes nežinau kaip įrodyčiau, kad ne pati padariau tą įbrėžimą, man jis perdaug netrukdo, todėl nebenorėjau ilgiau "terliotis".
Apibendrinant, siūlyčiau rinktis šią parduotuvę, jei norite sutaupyti, tačiau užsakymo laukimas ir informacijos trūkumas tikrai erzina. Na, kitavertus, beveik visada galima buvo prisikambinti nurodytu numeriu ir pasiklausti, bet toks pokalbis nėra joks įrodymas, kad neliksi apgautas. Dėl pristatymo laiko, tai net su pristatymo vėlavimu telefoną gavau per savaitę, tai nėra labai ilgas laiko tarpas (bet žinoma apie galimą vėlavimą niekas neinformavo iš anksto). Kitą kartą užsisakinėčiau vėl iš šios eparduotuvės dėl gerų kainų, nes jau žinau, kad viskas kaip ir gerai, tačiau pirmąkart tikrai trūko informacijos pervedus pinigus ir atrodė, kad yra nemaža apgavystės tikimybė.

Ar naudingas atsiliepimas?
275

Pasidalink savo patirtimi apie Technoringas.lt!

Būkite aktyvūs! Įvertinkite parduotuvę, parašykite atsiliepimą ir taip padėkite kitiems pirkėjams!

Bendras įvertinimas:
?

Parašykite apie patirtį, perkant šioje parduotuvėje. Asortimentas, kainos, patogumas ir pan.

Pristatymas:
?

Parašykite ar prekę pristatė laiku. Ar susisiekė prieš pristatymą. Ar prekės pakuotė buvo tvarkinga ir pan.

Aptarnavimas:
?

Parašykite apie aptarnavimo patirtį. Ar atsakė į visus kylančius klausimus. Ar laiku informavo ir pan.

Parašykite plačiau apie pirkimo patirtį:

Kaina24.lt - internetinės prekybos portalas. Čia rasite informaciją apie daugiau kaip 300 parduotuvių bei 500 000 prekių. Ieškokite įvairiausių prekių, vertinkite jas, lyginkite skirtingų pardavėjų kainas, raskite pigiau ir sutaupykite!